עמדת טעינה 32 אמפר 22kW

  • עמדת טעינה עם חיבור Type 2
  • הספק טעינה מקסימלי של 22 קילו ואט - 32 אמפר 
  • כבל טעינה באורך 6 מטרים
  • שליטה על ידי אפליקציה וניהול זמני הטעינה, זרם הטעינה ועוד. התחברות עם בלוטוס
  • עומדת בתקן האירופאי CE המחמיר ביותר בעולם
  • דירוג אטימה גבוה במיוחד למים ואבק: IP65
  • שנתיים אחריות מלאה בתקנה ע"י חשמלאי מוסמך
  • משלוח לכל הארץ בעלות של 49.90 ש"ח בלבד

    למידע נוסף:

    בשליחת טופס זה הנך מאשר/ת את תנאי השימוש ואת מדיניות הפרטיות באתר.


    או התקשרו:
    077-997-1188

    ככל שהאימוץ של כלי רכב חשמליים ממשיך לגדול ברחבי העולם, הדרישה לאפשרויות טעינה יעילות ונוחות גדלה. פתרון אחד כזה הוא עמדת הטעינה מסוג 2, המציעה יתרונות רבים ותאימות עם דגמי רכב חשמליים שונים. עמדת הטעינה מסוג 2 היא בחירה פופולרית עבור מתקנים ציבוריים ומסחריים בשל הרבגוניות שלה והאימוץ הנרחב שלה בקהילת הרכב החשמלי.

    עמדת הטעינה מסוג 2 משתמשת במתח AC, ומספקת מהירות טעינה מוגברת בגלל תפוקת ההספק הגבוהה שלה. מטען מסוג 2 מציע מתח של כ-240 וולט, יכול להטעין סוללה של רכב חשמלי עד פי שבעה מהר יותר ממטען מסוג 1. יכולת הטעינה המהירה הזו מאפשרת לנהגי רכב חשמלי לבלות פחות זמן בהמתנה לטעינת הסוללות שלהם ויותר זמן ליהנות מהיתרונות של התחבורה הידידותית לסביבה שלהם.

    יסודות עמדת טעינה מסוג 2

    מאפיינים

    עמדות טעינה מסוג 2 פופולריות בשל מהירות הטעינה המוגברת שלהן בהשוואה לעמדות מסוג 1. עמדות אלה משתמשות במתח AC ומספקות סביב 240 וולט, מה שמאפשר להן לטעון סוללת רכב חשמלי מהר פי חמישה עד שבעה מאשר מטען מסוג 1. תפוקת כוח מוגברת זו מאפשרת לנהגי רכב חשמליים להטעין את רכביהם ביעילות רבה יותר בעמדות טעינה ציבוריות, במקומות עבודה, בחניונים מסחריים ואפילו בבית.

    כמה עמדות טעינה מסוג 2 יכולות להטעין רכבים חשמליים עד פי שישה מהר יותר משקע סטנדרטי בקיר, ולהוסיף עד 25 מיילים של טווח לשעה. זה הופך אותם לבחירה מועדפת עבור בעלי רכב חשמלי המעוניינים למקסם את פוטנציאל הטעינה של הרכב שלהם תוך צמצום זמן הטעינה.

    תאימות

    באופן כללי, עמדות טעינה לרכב חשמלי מתוכננות לרוב כך שיתאימו בין דגמי רכב חשמליים ומותגים. עמדות טעינה מסוג 2 עוקבות אחר מגמה זו, ומציעות יציאת טעינה סטנדרטית שעובדת עם רוב כלי הרכב החשמליים בשוק.

    עם זאת, חשוב לבעלי רכב חשמלי להיות מודעים לכך שרכבים מסוימים עשויים לדרוש מתאם או שיש להם דרישות תאימות ספציפיות לטעינה. התייעץ תמיד עם ההנחיות של יצרן הרכב לפני השימוש בעמדת טעינה מסוג 2 כדי להבטיח טעינה תקינה ולמנוע נזק פוטנציאלי למצבר הרכב או למערכת הטעינה של הרכב.

    תהליך ומהירות טעינה

    מצבי טעינה

    עמדות טעינה מסוג 2 משתמשות בזרם חילופין (AC) כדי להטעין כלי רכב חשמליים. הם נמצאים בדרך כלל בעמדות טעינה ציבוריות ומאפשרים מהירות טעינה מוגברת בשל תפוקת ההספק הגבוהה יותר. מטענים מסוג 2 מספקים בדרך כלל כ-240 וולט של הספק, מה שהופך אותם ליעילים יותר ממטענים מסוג 1.

    גורמי זמן טעינה

    מספר גורמים יכולים להשפיע על זמן הטעינה של רכב חשמלי בעמדת טעינה מסוג 2. גורמים אלה כוללים:

    • קיבולת סוללה: לכלי רכב חשמליים עם קיבולת סוללה גדולה יותר יידרש זמן רב יותר להטעין בהשוואה לאלה עם קיבולת קטנה יותר.
    • כוח המטען: דירוג ההספק של מטען מסוג 2 יכול גם להשפיע על זמן הטעינה. מטענים חזקים יותר יוכלו להטעין רכבים חשמליים מהר יותר.
    • שיעור הקבלה של רכב חשמלי: מהירות הטעינה תלויה ביכולתו של הרכב החשמלי לקבל את כוח הטעינה שמספק המטען מסוג 2. רכבים מסוימים עשויים להטעין בקצב איטי יותר גם כשהם מחוברים למטען בעל הספק גבוה.
    • מצב הטעינה: זמן הטעינה עשוי להתארך אם הסוללה של רכב חשמלי קרובה לקיבולת מלאה כאשר הטעינה מתחילה. סוללה נטענת באופן טבעי לאט יותר ככל שהיא מתקרבת לקיבולת מלאה כדי להגן על עצמה מפני טעינת יתר.

    באופן כללי, מטענים מסוג 2 יכולים להטעין רכב חשמלי עם סוללה (BEV) מריק תוך 4-10 שעות ורכב חשמלי היברידי נטענים (PHEV) מריק תוך 1-2 שעות. עם זאת, שים לב כי זמני הטעינה הספציפיים עשויים להשתנות בהתאם לגורמים שהוזכרו לעיל.

    בטיחות ותחזוקה

    אמצעי בטיחות

    בעת שימוש בעמדת טעינה מסוג 2, חיוני להקפיד על אמצעי זהירות כדי להבטיח את רווחת המשתמשים ואת תפקוד התקין של המכשיר. חלק מאמצעי הזהירות הללו כוללים:

    • ודא שלעמדת הטעינה יש אישור בטיחות מתאים כדי למנוע סכנות חשמליות.
    • פעל תמיד לפי הנחיות היצרן המופיעות במדריך למשתמש או במכשיר עצמו.
    • הימנע משימוש בכבלי טעינה פגומים או מרופטים כדי למנוע תאונות.
    • שמור על אזור הטעינה נקי ממים ולחות כדי למנוע תקלות חשמליות.
    • ודא שעמדת הטעינה מחוברת למעגל חשמלי ייעודי של 240 וולט כדי למנוע עומס יתר.

    תחזוקה שוטפת

    בעלי רכבים חשמליים צריכים לבצע תחזוקה שוטפת בעמדות הטעינה מסוג 2 שלהם כדי להבטיח את אריכות הימים ואת פעולתם היעילה. להלן כמה משימות תחזוקה חיוניות:

    1. שמור על ניקיון העמדה: תחזוקה שוטפת צריכה לכלול ניקוי עמדת הטעינה כדי למנוע מלכלוך ופסולת להצטבר ולגרום לנזק לאורך זמן. השתמש במטלית רכה כדי לנגב את פני השטח בעדינות, הימנעות משימוש בכימיקלים קשים או חומרים שוחקים.
    2. בדוק את הכבלים: כבלי טעינה עלולים להתבלות עם הזמן עקב שימוש קבוע או חשיפה לתנאים קשים. בדוק אם יש סימנים של התקלפות, בלאי או נזק בכבלים, והחלף אותם במידת הצורך.
    3. בדוק את המחברים: בדוק את המחברים לאיתור סימנים של קורוזיה או נזק, מכיוון שהדבר עלול להשפיע על תהליך הטעינה ועל היעילות הכוללת של העמדה.
    4. עקוב אחר צריכת האנרגיה: עקוב אחר צריכת האנרגיה של עמדת הטעינה כדי לזהות דפוסים חריגים או עליות בשימוש בחשמל, שעלולים להצביע על בעיה במכשיר.
    5. תזמן בדיקות מקצועיות: התייעץ באופן קבוע עם חשמלאי או טכנאי מוסמך כדי לבצע בדיקה מעמיקה של עמדת הטעינה, ולבצע את כל התיקונים או החלפות הדרושים.

    על ידי הקפדה על אמצעי זהירות אלה ושלבי תחזוקה שוטפים, בעלי רכבים חשמליים יכולים להבטיח חווית טעינה בטוחה ויעילה עם עמדות הטעינה מסוג 2 שלהם.

    כותב המאמר: סהר אוחיון

    כותב ראשי בצוות של חנונים טכנולוגיים

    כחובב טכנולוגיה מושבע, כניסתם של הרכבים החשמליים ועמדות הטעינה לשוק, התגלו כמרגשים הרבה יותר מאשר להמתין ליציאתו של האייפון החדש. באתר ספארק פלאג אני אעזור לכם להבין לעומק את העולם המרגש של רכבים חשמליים ועמדות טעינה.

    מאמרים מומלצים

    מתי מטעינים רכב חשמלי?

    בעלי רכבים חשמליים נהנים מהנוחות של טעינת רכבם בבית, יתרון על פני מכוניות מסורתיות המונעות ...

    מידע נוסף
    עמדת טעינה לרכב חשמלי מומלצת

    עמדת טעינה מומלצת לרכב חשמלי + מדריך

    לאחר בדיקה של עשרות סוגי עמדות, עמדת הטעינה המומלצת ביותר היא עמדת הטעינה של איוי ...

    מידע נוסף